Waarom lid worden van WSV Wit-Blauw VZW

Een van de belangrijkste voordelen van het lidmaatschap bij onze club is het feit dat men verzekerd is tegen lichamelijke letsels opgelopen tijdens alle wandelingen en andere activiteiten. De verzekering wordt afgesloten door de Vlaamse Wandelfederatie, waarvan onze club deel uitmaakt onder het lidmaatschapsnummer 4023.

Als lid van onze wandelclub ontvangt u tevens vier maal per jaar een gratis info blad, uitgegeven voor de Vlaamse Wandelfederatie, met tal van nieuwtjes en wetenswaardigheden over wandelingen en allerlei andere interessante informatie.
De club zelf bezorgt u maandelijks een verslag van de bestuursvergadering en om de drie maand een vooropgesteld wandelprogramma.

Jaarlijks ontvangt u tevens een gratis wandelkalender waarin niet alleen alle wandelingen die worden georganiseerd door de clubs aangesloten bij de Vlaamse Wandelfederatie worden vermeld, maar tevens diverse wandelingen georganiseerd door verenigingen die aangesloten zijn bij andere federaties, zoals de Franstalige bond, en zelfs buitenlandse organisaties.
De club legt verder op regelmatige tijdstippen een bus in naar verder afgelegen wandelingen. Als lid geniet u een niet geringe vermindering op de prijs van de busreis.

Ook aan het jaarlijkse ledenfeest dat doorgaat in de periode rond Kerstmis en dat bestaat uit een volledig menu, met alles erop en eraan, kan u als lid aan zeer voordelige voorwaarden deelnemen.

Verder bieden we u nog aan:

- Een wandelweekend, meestal in het buitenland, met wandelingen naar ieders gading. Dit weekend wordt traditioneel georganiseerd in het najaar. U kunt eraan deelnemen aan een zeer democratisch prijsje.

- Eigen wandelingen, waarmee we bedoelen wandelingen die enkel voor de clubleden worden ingericht. Een voorbeeld: een dauwwandeling, waarbij na aankomst de inwendige mens versterkt wordt met spek en eieren. Verder nog tal van wandelingen met als afsluiter steeds een hartig hapje zoals pensen, pannenkoeken, enz.

- Tenslotte een jaarlijkse barbecue in de maand juli.

Inlichtingen en inschrijvingsformulier

Wat gaat het u kosten om 1 jaar lidmaatschap

Heel eenvoudig 20 euro per persoon

Kinderen onder de 12 jaar gratis

Rekening nr BE39 7343 8605 1319

Wat te doen om lid te worden ?

Geef een seintje per:

tel. 0496/59.20.39 of

klik op onderstaande link en vul alle gegevens